سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حضور بیش از 6500 دانش آموز بسیجی هرمزگان در طرح نشاط و تعالی - وبسایت پایگاه مجیدی

حضور بیش از 6500 دانش آموز بسیجی هرمزگان در طرح نشاط و تعالی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از 6500 نفر از دانش آموزان بسیجی در پایگاه های تابستانی  طرح نشاط و تعالی سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این استان شرکت کردند.

هدایت الله امیری در گفتگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در بندرعباس، افزود: این طرح با هدف استفاده صحیح و غنی سازی اوقات فراغت، تعمیق معنویت، تقویت بنیه علمی، فرهنگی، اعتقادی و آموزش مهارت های زندگی برای بیش از 6500 دانش آموز در طول تابستان جاری اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و در بیش از 100 مدرسه در حال اجرا می باشد،  دانش آموزان در کلاس های قرآن، علمی، هنری، خطاطی-طراحی، رایانه، وبلاگ نویسی، گلابتون دوزی و خیاطی شرکت کرده اند.
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در ادامه به طرح هجرت 3 در استان اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 1000 نفر از دانش آموزان بسیجی استان نیز به منظور غنی سازی اوقات فراغت، تقویت روحیه کار و تلاش و تقویت حس تعاون و کارگروهی هرمزگان  در این طرح شرکت کردند.

 امیری گفت: این طرح نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان در بیش از 100 مدرسه اجرا شد و دانش آموزان نسبت به مرمت و زیبا سازی مدرسه خود (رنگ آمیزی و نقاشی) اقدام کردند.


نوشته شده توسط : احمد منصوری

نظرات دیگران [ نظر]


وبسایت پایگاه مقاومت شهید مجیدی:


بازدیدهای امروز:
4 بازدید
بازدیدهای دیروز:
1 بازدید
مجموع بازدیدها:
44498 بازدید

حوزه شهید علیرضا آرمات


پست الکترونیک
پارسی بلاگ
درباره من


: درباره خودم :
<*آنان که بر راه خدا آمدند رستگار شدند و آنان که از این راه گمراه شدند نابود گشتند. بیایید با هم این راه را کامل بپیماییم*> حضور بیش از 6500 دانش آموز بسیجی هرمزگان در طرح نشاط و تعالی - وبسایت پایگاه مجیدی
<*پایگاه مقاومت شهید مجیدی*>