سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهدای استان هرمزگان - وبسایت پایگاه مجیدی

نام شهید : محمد احترامی سرخائی

نام پدر : سلیمان

تاریخ تولد : 4/9/44

تاریخ شهادت : 19/10/65

محمد احترامی سرخائی در تاریخ 4/9/44 در شهر شهید پرور بندرعباس به دنیا آمد و توجوانی 14 ساله بود که راهی جبهه های نور عیله ظلمت شد و سر انجام در تاریخ 19 / 10 /65 ، عملیات کربلای 5 ، منطقه عملیاتی پاسگاه زید ، به شهادت رسید .

فرازی از وصیت نامه  :

اکنون که دارم به عنوان رزمنده به جبهه می روم هیچ آرزویی جز پیوستن به صفوف رزمندگان و نامبود کردن دشمنان اسلام ندارم . همچنان که سراپایم را هیجان گرفته و از عشق به خدا و دیدار مولایم به تپش افتاده است .

 

 

 

نام شهید : موسی آزموده

نام پدر : حسین

تاریخ شهادت : 9/ 9/ 60

تاریخ تولد : 27/5/42

آنان که بر در گاه داور بر دار عشق رفتند ، همان ستاره جبینانند که رو ز رستاخیز به قافله سالاری حسین ( ع) ، بی سر اما سربلند پا به عرصه  محشر می نهند . شهید موسی آزماده در تاریخ 27 / 5 / 42 در سرزمین شراره های آفتاب ، بندرعباس ، متولد شده او نیز چون غنچه هایی دیگر این باغ نسیم ایمان رقص شهادت برگزیره و در تاریخ 9 /9 / 60 ، عملیات طریق القدس ، منطقه عملیاتی بستان به شهادت رسید . روحش قرین رحمت حق باد .

 

 

 

نام شهید: غلامعباس آتش دهقان

نام پدر: سبز على

تاریخ تولد: 1/ 6/ 44

تاریخ شهادت  19/10/65

راست قامتان روزگار، استوار، در میدان نبرد ایستاده اند تا ببینند کیست که بر اسلام شمشیر کشیده است؟ شالید غلامعباس آتش دهقان، شیردلى از نسل سربه داران در سال 1344 در شهر بندرعباس به دنیا آمد. او پس از به پایان بردن دوران ابتدایى و راهنمایى با شروع جنگ تحمیلى به سوى جبهه هاى نور شتافت. آن جا که عطر مهدى (عج) در فضا پراکنده بود. او قبل از عزیمت به جبهه تمامى کتاب هایش را به کتابخانه ى شهید دستغیب بخشید. صوت دلنشین قرآنش تا ابد در جان همسنگرانش جاریست و بالاخره سرمست از عشق على (ع)، در شامگاه جمعه پس از قرائت دعاى کمیل در تاریخ 10/2/62، عملیات بیت المقدس، منطقه ى عملیاتى ام الرصاص به سوى عرش به پرواز در آمد. وقتى آتش عشق به پا مى شود، آتشى که نمى میرد، همیشه در دل کسانى صبح راورق مى زند که سر سپرده ى حریم یارند.

فرازى از وصیت نامه

امیدوارم روزى شاهد آن باشیم که پرچم خونین اسلام بر فراز همه ى مما لک و کشورهاى محروم و مستضعف به اهتزاز درآید و بساط استکبار و استبداد و استعمار جهانى برچیده شود.

برگرفته از کتاب یک خلیج تشنگی

 

 

 

 

نوشته شده توسط : احمد منصوری

نظرات دیگران [ نظر]


وبسایت پایگاه مقاومت شهید مجیدی:


بازدیدهای امروز:
31 بازدید
بازدیدهای دیروز:
4 بازدید
مجموع بازدیدها:
44612 بازدید

حوزه شهید علیرضا آرمات


پست الکترونیک
پارسی بلاگ
درباره من


: درباره خودم :
<*آنان که بر راه خدا آمدند رستگار شدند و آنان که از این راه گمراه شدند نابود گشتند. بیایید با هم این راه را کامل بپیماییم*> شهدای استان هرمزگان - وبسایت پایگاه مجیدی
<*پایگاه مقاومت شهید مجیدی*>