سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طرح صالحین - وبسایت پایگاه مجیدی

مسئول طرح صالحین سپاه محمد رسول‌الله(ص):
اجرای طرح صالحین مقابله با تهدیدات نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: اجرای طرح صالحین مقابله با تهدیدات نرم دشمن است و بسیجیان باید بیشتر از گذشته در این طرح از خود مایه بگذارند.


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، حجت‌الاسلام مجید دستمی در کارگاه آموزشی طرح صالحین که امروز در پادگان آموزشی شهید پازوکی برگزار شد، اظهار داشت: طرح صالحین بر مبنای ارزش‌های اسلامی در سراسر پایگاه‌های حوزه سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: طرح صالحین باید پایگاه‌های بسیج را تبدیل به دانشگاه کند و یادگیرنده و یاددهنده خوبی برای جوانان باشد.
حجت‌الاسلام دستمی ادامه داد: اجرای این طرح، باورهای دینی جوانان و نوجوانان را سرعت می‌دهد و در این طرح به نکات عمیق و کاملاً تربیتی، آن هم از نوع آموزشی باید توجه ویژه شود.
مسئول طرح صالحین سپاه محمد رسول‌الله (ص) افزود: فعالیت‌هایی که مربی طرح صالحین پایگاه انجام می‌دهد غیر ساعات کلاس درسی است و کار اصلی این طرح، تربیت جوانان و نوجوانان بر طبق ارزش‌ها و بینش‌های اسلامی است.
وی اضافه کرد: محتوای این طرح که همان تربیت جوانان است، کار ساده‌ای نیست یعنی مربی باید انسانی ویژه و کاردان و دارای بینش اسلامی بسیار غنی باشد.
حجت‌الاسلام دستمی در خصوص مربیان طرح صالحین افزود: اگر می‌خواهیم جوانانی ارزشمند تربیت کنیم باید مربی دارای الگوهای رفتاری مناسب با شرایط دینی و مذهبی در این عرصه تربیت کنیم تا در بین جوانان تأثیر گذار باشد.
وی اضافه کرد: در این طرح جوانانی را برای آینده انقلاب اسلامی تربیت خواهیم کرد که انسان‌هایی سطحی‌نگر نباشند بلکه محور تأثیر‌گذاری در کشور باشند.
مسئول طرح صالحین سپاه محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: مسئول طرح صالحین پایگاه‌ها باید کارشناس مباحث تربیتی و اسلامی بوده و بینش اسلامی آن از اعضای سایر پایگاه‌ها بیشتر باشد؛ مربیان این طرح باید انسان‌سازی را در پایگاه‌ها نهادینه کنند و انسان‌هایی ویژه و نخبه باشند.
وی اضافه کرد: کیفیت کار بسیج در مساجد و پایگاه‌های بسیج باید ارتقا داده شود تا در کشور انقلاب فرهنگی طبق ارزش‌های دینی و اسلامی ایجاد شود.
حجت‌الاسلام دستمی افزود: اجرای طرح صالحین مقابله با تهدیدات نرم دشمن است و بسیجیان باید بیشتر از گذشته در این طرح از خود مایه بگذارند.
وی افزود: فرماندهان پایگاه باید به شکل جدی وارد این عرصه شوند و در طرح صالحین فعالیت کرده و استعداد‌های نیروی جوان را در پایگاه‌ها شناسایی کنند.


نوشته شده توسط : احمد منصوری

نظرات دیگران [ نظر]


وبسایت پایگاه مقاومت شهید مجیدی:


بازدیدهای امروز:
5 بازدید
بازدیدهای دیروز:
4 بازدید
مجموع بازدیدها:
44508 بازدید

حوزه شهید علیرضا آرمات


پست الکترونیک
پارسی بلاگ
درباره من


: درباره خودم :
<*آنان که بر راه خدا آمدند رستگار شدند و آنان که از این راه گمراه شدند نابود گشتند. بیایید با هم این راه را کامل بپیماییم*> طرح صالحین - وبسایت پایگاه مجیدی
<*پایگاه مقاومت شهید مجیدی*>