سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود کتابهای مذهبی - وبسایت پایگاه مجیدی

 

در این پست برای دوستداران دانلود کتاب خصوصا کتابهای سیره و و فضایل و کرامت و مناقب حضرت ابوالفضل قمر بنی هاشم علیه السلام ، کتاب چهره درخشان قمر بنی هاشم تالیف حجه الاسلام علی ربانی خلخالی است برای دانلود علاقه مندان قرار داده شده است . این کتاب در سه جلد است و بسیار کامل و خوب زندگی حضرت قمر بنی هاشم باز شده است و کرامات زیادی از حضرت قمر بنی هاشم در این کتاب به مسیحی و یهودی و ارمنی و مسلمان شیعه و سنی نقل شده است.این کتاب ارزشمند تقدیم به همه دوستداران حضرت قمر بنی هاشم ...

کتاب ها به صورت صفحات html  است که به صورت فشرده و zip برای دانلود قرار داده شده است لذا پس از دانلود آن را از حالت زیپ خارج کرده و فقط کافیست فایل html فهرست کتاب قمر بنی هاشم را باز کرده و استفاده نمایید .

 جلد اول کتاب 
 جلد دوم کتاب 
 جلد سوم کتاب

برای دانلود روی لینک کتاب ها راست کلیک کرده و گزینه save target as… را بزنید


نوشته شده توسط : احمد منصوری

نظرات دیگران [ نظر]


 

 

مشخصات کتاب:

نام کتاب : زندگانى حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام

اثر: علّامه محقق حاج شیخ باقر شریف قرشى

ترجمه : سیّد حسن اسلامى

حجم کتاب 140 کیلو بایت

 

فهرست عناوین کتاب زندگانی حضرت ابوالفضل العباس

فصل اوّل : ولادت و رشد
 فصل دوّم : عباس (ع ) و دیدگاهها
فصل سوّم : ویژگیهاى روحى
فصل چهارم : با رویدادها
 فصل پنجم : کابوس هولناک (اوضاع نابسامان جامعه)
 فصل ششم : با نهضت حسینى
 فصل هفتم : به سوى سرزمین شهادت
 فصل هشتم : بر کرانه علقمه

 

کتاب تقدیم به فاتح بزرگ و فرمانرواى دلها، به سرور آزادگان در هر زمان و مکان ، به پاسدار حرم و سالار شهیدان ، امام حسین ( علیه السّلام ). با فروتنى ، این بررسى و تحلیل از زندگانى ابوالفضل العباس ( علیه السّلام ) را که در سلوک با برادر، حقیقتِ برادرىِ صادقانه را نشان داد و خود را فداى برادر کرد، تقدیم مى کنم . به امید آنکه بر من منت نهد و بپذیرد.

در مسیر طولانى تاریخ حیات بشر، حوادث و وقایع بى شمارى رخ داده که تنها پاره اى از آنها داراى تلا لؤ و درخشندگى ویژه اى است .

یکى از آن رویدادها که بسان نگینى گران سنگ بر حلقه انگشترى این حوادث ، درخشش و بالندگى دارد، واقعه جانسوز کربلاست ؛ همان حادثه اى که براى حفظ اسلام ناب محمّدى (صلّى اللّه علیه و آله ) از دستبرد طاغوتیان زمان به سرکردگى یزید، ابن زیاد، عمر سعد و ... پدید آمد.

این رخداد بزرگ را مى توان از ابعاد گوناگون و زوایاى مختلف مورد بررسى قرار داد. همانگونه که محققان و اندیشمندان فرزانه بسیارى ، هریک به فراخور حال خویش ، دست به قلم برده و گوشه اى از عظمت این واقعه را به رشته تحریر درآورده اند.

یکى از آن عزیزان ، مؤ لف بزرگوار، علامه محقق حاج شیخ باقر شریف قرشى است که زندگانى سردار بزرگ کربلا،حضرت ابوالفضل العباس ( علیه السّلام ) را نوشته و به دوستداران خاندان عصمت و طهارت عرضه نموده است .

 

برای دانلود راست کلیک کرده و گزینه save target as… را بزنید

 

دانلود کتاب زندگانی حضرت ابوالفضل العباس (ع)

 


نوشته شده توسط : احمد منصوری

نظرات دیگران [ نظر]


 

کتاب الهی نامه از سری کتابهای ارزشمند حضرت آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی می باشد و برای دانلود علاقه مندان به کتابهای جناب علامه قرار داده شده است کتاب الهی نامه کتاب ارزشمند و پر برکت و انسان ساز است که نکات ظریف و لطیفی برای عاشقان سیر الی الله در قالب الهی به تحریر آمده است.

 الهی چگونه دعوی بندگی داشته باشم و ددان رامم نیستند و پرندگان از من میرمند.

الهی، شکرت که فهمیدم که نفهمیدم.

الهی، بدان بر ما حق بسیار دارند تا چه رسد به خوبان.

الهی، توفیق شب ‌‌خیزی و اشک ‌ریزی به حسن ده !

الهی، اگر بهشت شیرین است، بهشت آفرین شیرینتر است.

دانلود کتاب الهی نامه علامه حسن زاده آملی

کتاب در فرمت pdf و حجم کتاب 170 کیلو بایت می باشد.


نوشته شده توسط : احمد منصوری

نظرات دیگران [ نظر]


وبسایت پایگاه مقاومت شهید مجیدی:


بازدیدهای امروز:
3 بازدید
بازدیدهای دیروز:
2 بازدید
مجموع بازدیدها:
44488 بازدید

حوزه شهید علیرضا آرمات


پست الکترونیک
پارسی بلاگ
درباره من


: درباره خودم :
<*آنان که بر راه خدا آمدند رستگار شدند و آنان که از این راه گمراه شدند نابود گشتند. بیایید با هم این راه را کامل بپیماییم*> دانلود کتابهای مذهبی - وبسایت پایگاه مجیدی
<*پایگاه مقاومت شهید مجیدی*>